رویدادها آرشیو خبر ها
مروری بر دیدارهای ملی: بوفون افسانه ای و گل هایی از «ماریو»های یوونتوس

مروری بر دیدارهای ملی: بوفون افسانه ای و گل هایی از «ماریو»های یوونتوس

 دیدارهای ملی بازیکنان یوونتوس با برد حساس برزیلِ دنی آلوز و آرژانتینِ گونسالو ایگوایین به پایان رسید و ماریو لمینا و ماریو ماندژوکیچ نیز در دیدارهای دوستانه تیم ملی موفق به گلزنی شدند.

 

بازیکنان زیادی از بیانکونری در ترکیب تیم ملی کشورشان حضور داشتند. 8 بازیکن در بازی های دوستانه و مقدماتی جام جهانی حضور داشتند و نتایج مثبتی به دست آمد: تیم ملی برزیل با حضور دنی آلوز به پیروزی رسید، گونسالو ایگوایین نیز با تیم ملی آرژانتین به برد مهمی دست پیدا کرد، جان لوئیجی بوفون رکوردی خارق العاده به جای گذاشت و ماریو لمینا و ماریو ماندژوکیچ در دیدارهای دوستانه تیم ملی کشورشان گلزنی کردند.

 

از دیدار تیم ملی آرژانتین شروع کنیم. آلبی سلسته موفق به برد 3‐0 مقابل کلمبیا شد و این اولین برد آن ها پس از چهار دیدار بود. این برد مقابل کلمبیا باعث شد آن ها خود را در رتبه ی پنجم جدول ببینید و در فاصله ی هشت امتیازی برزیل صدر جدولی قرار بگیرند.

 

خوان کادرادو ستاره ی کلمبیا 90 دقیقه در ورزشگاه سن خوان حضور داشت و ایگوایین نیز به جای لوکاس پراتوی گلزن وارد میدان شد.

 

دیدار برزیل و پرو نیز اتفاق خوبی برای دنی آلوز بود. شماره ی 23 یوونتوس 100امین بازی ملی خود را برای سلسائو انجام داد. این برد باعث شد برزیل جای خود را در صدر جدول تثبیت کند و خود را در یک قدمی جام جهانی 2018 روسیه ببیند.

 

جان لوئیجی بوفون نیز در سن سیرو رکورد خود را بهبود بخشید و با رکورد اروپایی 167 بازی ملی که قبلا توسط ایکر کاسیاس به ثبت رسیده بود برابری کرد، او در ادامه بازی جای خود را به جانلوئیجی دوناروما دروازه بان جوان میلان داد. در جلوی او نیز دنیله روگانی و لئوناردو بونوچی برای آتزوری به میدان رفتند.

 

اما در این بین لمینا و ماندژوکیچ موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورشان شدند. سوپرماریو در برد 3‐0 کرواسی مقابل ایرلند شمالی پنجمین گل خود را در چهار دیدار اخیر کرواسی به ثمر رساند و لمینا نیز در تساوی 1‐1 تیم گابون در مقابل کومور گلزنی کرد.

 

پاتریس اورا نیز در تساوی 0‐0 فرانسه مقابل ساحل عاج به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: